iPhone XR e departe de a fi succesul la care visa Apple
iPhone XR a apărut pe piață acum aproximativ o lună, însă succesul inițial pare să nu fie unul de lungă durată, iar Apple e conștientă de asta.
iPhone-urile din generația curentă sunt updateuri incrementale față de iPhone X, de anul trecut. Îmbunătățirile nu sunt extrem de majore, iar designul nu suferă nici el modificări, ba chiar e adoptat de toate telefoanele Apple. Prețurile, însă, au continuat să crească, iar cei doi factori nu fac casă prea bună împreună.
Analiștii care sunt la curent cu deciziile luate de către Apple și-au revizuit previziunile cu privire la vânzările de iPhone XR. Aceștia au făcut schimbările pe fondul deciziilor de reducere a comenzilor luate de Apple în cazul furnizorilor. Războiul economic dintre SUA și China este una dintre cauzele acestor revizuiri, dar trebuie să luăm în calcul și fluctuațiile monedelor.
Poate că mai important este că oamenii sunt din ce în ce mai interesați de modele de iPhone mai vechi, care sunt și mai ieftine decât cele mai noi.
Ming-Chi Kuo, cel mai renumit analist Apple, și-a revizuit negativ predicțiile de vânzări pentru iPhone XR. Acesta a modificat cu 30% cifrele originale în defavoarea celor de la Apple.
Pentru unii dintre producătorii care furnizează componente de iPhone XR, veștile de la Apple sunt cel puțin problematice. Unii producători de semiconductori, module de cameră, baterii sau plăci cu circuite imprimate.
Astfel, companii ca LG Innotek, Samsung Display, Electro-Mechanics, dar și furnizori mai mici, precum BHI și SEMCO, trebuie să își revizuiască veniturile prognozate, care se bazau pe vânzările de componente pentru iPhone XR. Una dintre soluțiile pentru furnizori ar fi diversificarea cumpărătorilor, pentru a nu mai depinde doar de Apple sau Samsung, dar asta va mai dura ceva.